Termín:marketingová medzera¹: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
d (Ivor premiestnil stránku Termín:marketingová medzera ¹ na Termín:marketingová medzera¹, ale neponechal presmerovanie: Premenovanie stránok s indexom)
 
(3 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
|Name=marketingová medzera
+
|Name=marketingová medzera¹
|Definition=fáza kreatívneho myslenia - laterálny posun, ktorý aplikovaný na záujmovú oblasť (riešenia) - spravidla vytvára medzeru, prerušenie
+
|Definition=fáza kreatívneho myslenia laterálny posun, ktorý aplikovaný na záujmovú oblasť (riešenia) spravidla vytvára medzeru, prerušenie
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=inovatívny marketing, marketingová medzera²
|Related terms=inovatívny marketing, marketingová medzera ²
 
 
|Synonyms=gap
 
|Synonyms=gap
|Bibliography=Kotler, Ph., Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. 2005.
+
|Bibliography=Kotler, Ph. Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. Praha: Grada 2005.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=gap}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=gap
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Táto medzera (prerušenie) je v skutočnosti priestor či priamo zdroj pre tvorivé myslenie, je stimulom pre ďalšiu kreativitu.
 
|Context=Táto medzera (prerušenie) je v skutočnosti priestor či priamo zdroj pre tvorivé myslenie, je stimulom pre ďalšiu kreativitu.
|Context source=Kotler, Ph., Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. 2005.
+
|Context source=Kotler, Ph. Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. Praha: Grada 2005.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 20:05, 13. august 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: fáza kreatívneho myslenia – laterálny posun, ktorý aplikovaný na záujmovú oblasť (riešenia) – spravidla vytvára medzeru, prerušenie
Zdroj: Kotler, Ph. – Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. Praha: Grada 2005.

Kontext: Táto medzera (prerušenie) je v skutočnosti priestor či priamo zdroj pre tvorivé myslenie, je stimulom pre ďalšiu kreativitu.
Zdroj kontextu: Kotler, Ph. – Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. Praha: Grada 2005.
Synonymum: gap
Príbuzné termíny: inovatívny marketing, marketingová medzera²
Cudzojazyčný ekvivalent: en: gap