Termín:osvietenecký marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 7: Riadok 7:
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en
|Localized form=enlighted marketing
+
|Localized form=enlightened marketing
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný

Aktuálna revízia z 14:16, 10. október 2016

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: marketingový koncept, ktorý spadá do oblasti spoločensky zodpovedného marketingu
Zdroj: PODĽA Armstrong, G.-Kotler, Ph. Principles of Marketing. 12th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Education, Inc., 2008

Kontext: Podľa novšej, sčasti však už prekonanej marketingovej filozofie by marketing spoločnosti mal podporovať najlepší dlhodobý výkon marketingového systému. Jeho päť princípov je marketing orientovaný na spotrebiteľa, inovatívny marketing, hodnotový marketing, marketing s poslaním, spoločensky zodpovedný marketing. Podľa princípu osvieteneckého marketingu by firma mala svoje marketingové aktivity vnímať a viesť z hľadiska spotrebiteľa.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
Príbuzné termíny: inovatívny marketing, spoločensky zodpovedný marketing, spotrebiteľ
Cudzojazyčný ekvivalent: en: enlightened marketing