Termín:outdoor advertising: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
d (Posledné úpravy používateľa JanaLevická (diskusia) vrátené; bola obnovená posledná úprava Unknown user)
 
(2 medziľahlé úpravy od rovnakého používateľa nie sú zobrazené.)
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
|Comment=
|Suggest box=no
 
 
}}
 
}}
  

Aktuálna revízia z 14:37, 6. apríl 2017

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: vonkajšia reklama, plagát a pohyblivé alebo stacionárne osvetlené/svetelné nápisy
Zdroj: Buha, A.: Virtuálne organizácie - technológia a poznatky. 2005.

Synonymum: vonkajšia reklama
Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, reklama, out of home, indoor
Cudzojazyčný ekvivalent: en: outdoor advertising