Termín:marketing kultúrneho dedičstva: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 6: Riadok 6:
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
 
|Related terms=marketing cestovného ruchu
 
|Related terms=marketing cestovného ruchu
|Synonyms=marketing kultúrneho dedičstva
+
|Synonyms=heritage marketing
 
|Bibliography=PODĽA Misiura, S.: Heritage Marketing. Boston: Elsevier, 2006.
 
|Bibliography=PODĽA Misiura, S.: Heritage Marketing. Boston: Elsevier, 2006.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=heritage marketing}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=heritage marketing}}

Aktuálna revízia z 13:31, 4. október 2016

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: marketingové činnosti, ktorých cieľom je stimulovanie dopytu a uspokojenie zákazníkov, no na druhej strane pomôcť zachovať hodnoty kultúrneho dedičstva
Zdroj: PODĽA Misiura, S.: Heritage Marketing. Boston: Elsevier, 2006.

Synonymum: heritage marketing
Príbuzné termíny: marketing cestovného ruchu
Cudzojazyčný ekvivalent: en: heritage marketing