Termín:category management: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(3 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=category management
 
|Name=category management
|Definition=metóda riadenia kategórií tovarových skupín, zaraďovanie produktov/tovaru podľa presných kritérií do skupín (kategórií) podľa štandardných znakov príbuznosti úžitkových vlastností a následné pracovanie s takto utvorenou skupinou (kategóriou) tovaru
+
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Localized definitions=
 
|Localized definitions=
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
 
|Related terms=produkt
 
|Related terms=produkt
|Synonyms=CM, manažment kategórií
+
|Synonyms=manažment kategórií
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov, 2014.
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=category management}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=category management}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
|Comment=
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
  

Aktuálna revízia z 10:21, 15. marec 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Synonymum: manažment kategórií
Príbuzné termíny: produkt
Cudzojazyčný ekvivalent: en: category management