Termín:lobizmus²: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
|Name=lobizmus
+
|Name=lobizmus²
 
|Definition=špecializovaná časť public relations, ktorá vytvára a udržiava vzťahy s vládou najmä s cieľom ovplyvniť legislatívu a reguláciu
 
|Definition=špecializovaná časť public relations, ktorá vytvára a udržiava vzťahy s vládou najmä s cieľom ovplyvniť legislatívu a reguláciu
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=vzťahy s verejnosťou, loby, lobista
 
|Related terms=vzťahy s verejnosťou, loby, lobista
 
|Synonyms=lobing, lobovanie
 
|Synonyms=lobing, lobovanie
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=lobbying}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=lobbying
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 15:24, 1. júl 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: špecializovaná časť public relations, ktorá vytvára a udržiava vzťahy s vládou najmä s cieľom ovplyvniť legislatívu a reguláciu
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Synonymum: lobing, lobovanie
Príbuzné termíny: vzťahy s verejnosťou, loby, lobista
Cudzojazyčný ekvivalent: en: lobbying