Termín:komunikačné médiá: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=komunikačné médiá
 
|Name=komunikačné médiá
|Definition=
+
|Definition=kategória marketingu pozostáva z troch skupín: klasické médiá (napríklad televízia, rozhlas, tlač), alternatívne médiá predstavujúce všetky netypické nosiče reklamy a tzv. nové médiá, ktorých komunikačný kanál predstavujú digitálne technológie
|Localized definitions=
+
|Field=MARKETING
|Field=
+
|Related terms=beamvertising, dogvertising
|Localized fields=
+
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
|Related terms=
+
|Acceptability=Odporúčaný
|Synonyms=
 
|Bibliography=
 
|Translations=
 
|Acceptability=Normalizovaný
 
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:23, 10. október 2016

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: MARKETING
Definícia: kategória marketingu pozostáva z troch skupín: klasické médiá (napríklad televízia, rozhlas, tlač), alternatívne médiá predstavujúce všetky netypické nosiče reklamy a tzv. nové médiá, ktorých komunikačný kanál predstavujú digitálne technológie
Zdroj: PODĽA Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Príbuzné termíny: beamvertising, dogvertising