Termín:proces STP: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 6: Riadok 6:
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
 
|Related terms=
 
|Related terms=
|Synonyms=proces segmenting targeting positioning
+
|Synonyms=
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Translations=
 
|Translations=

Aktuálna revízia z 14:33, 29. september 2016

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: proces účinného spojenia segmentácie (rozdeľovania), targetingu (výberu) a positioningu (umiestnenia)
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.