Termín:konjunktívna heuristika: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=konjunktívna heuristika
 
|Name=konjunktívna heuristika
 
|Definition=model nákupného rozhodovania, ktorý stanoví minimálne alebo prahové skóre, ktoré musia značky splniť, aby vôbec pripadali do úvahy
 
|Definition=model nákupného rozhodovania, ktorý stanoví minimálne alebo prahové skóre, ktoré musia značky splniť, aby vôbec pripadali do úvahy
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Bibliography=PODĽA: Clow, K. E. Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
|Related terms=značka
 
|Synonyms=
 
|Bibliography=Clow, K. E., Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. 2008.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:34, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: model nákupného rozhodovania, ktorý stanoví minimálne alebo prahové skóre, ktoré musia značky splniť, aby vôbec pripadali do úvahy
Zdroj: PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.