Termín:etnografia publika: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=etnografia publika
 
|Name=etnografia publika
|Definition=novodobý interdisciplinárny typ kvalitatívneho výskumu [[Term:publikum|publika]], najmä publika médií a jeho vzťahu k multikulturalizmu, subkultúram, všednodennej narativite
+
|Definition=novodobý interdisciplinárny typ kvalitatívneho výskumu [[Term:publikum|publika]], najmä publika médií a jeho vzťahu k multikulturalizmu, subkultúram, všednodennej narativite
|Localized definitions=
 
 
|Field=masmédiá
 
|Field=masmédiá
|Localized fields=
 
 
|Related terms=publikum
 
|Related terms=publikum
|Synonyms=
+
|Bibliography=Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.
|Bibliography=Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž, Bratislava: Literárne informačné centrum. 2011
+
|Acceptability=Odporúčaný
|Translations=
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 10:28, 6. február 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masmédiá
Definícia: novodobý interdisciplinárny typ kvalitatívneho výskumu publika, najmä publika médií a jeho vzťahu k multikulturalizmu, subkultúram, všednodennej narativite
Zdroj: Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.

Príbuzné termíny: publikum