Termín:branding: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=branding
 
|Name=branding
 
|Definition=súbor aktivít, ktoré sprevádzajú proces vytvárania značky
 
|Definition=súbor aktivít, ktoré sprevádzajú proces vytvárania značky
|Localized definitions=
+
|Field=reklama, marketing
|Field=reklama
 
|Localized fields=
 
 
|Related terms=reklama, značka
 
|Related terms=reklama, značka
|Synonyms=
+
|Bibliography=Rusnák, J. a kol.: Texty elektronických médií. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity 2010.
|Bibliography=Rusnák, J. a kol.: Texty elektronických médií, Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity. 2010
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Context=Zakladateľmi klenotníckeho impéria sú Charles Lewis Tiffany a Teddy Young. Ich podnik vznikol v roku 1837 v meste New York. Pôvodný názov Tiffany, Young and Ellis bol v roku 1853 skrátený na súčasný Tiffany & Co. (Tiffany a spoločnosť). Branding značky Tiffany & Co. dopĺňa špecifický odtieň modrej farby, na ktorý má klenotnícka spoločnosť výhradne právo.
 
|Context=Zakladateľmi klenotníckeho impéria sú Charles Lewis Tiffany a Teddy Young. Ich podnik vznikol v roku 1837 v meste New York. Pôvodný názov Tiffany, Young and Ellis bol v roku 1853 skrátený na súčasný Tiffany & Co. (Tiffany a spoločnosť). Branding značky Tiffany & Co. dopĺňa špecifický odtieň modrej farby, na ktorý má klenotnícka spoločnosť výhradne právo.
 
|Context source=Hospodárske noviny 08/2007
 
|Context source=Hospodárske noviny 08/2007
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 21:04, 31. január 2019

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: reklama, marketing
Definícia: súbor aktivít, ktoré sprevádzajú proces vytvárania značky
Zdroj: Rusnák, J. a kol.: Texty elektronických médií. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity 2010.

Kontext: Zakladateľmi klenotníckeho impéria sú Charles Lewis Tiffany a Teddy Young. Ich podnik vznikol v roku 1837 v meste New York. Pôvodný názov Tiffany, Young and Ellis bol v roku 1853 skrátený na súčasný Tiffany & Co. (Tiffany a spoločnosť). Branding značky Tiffany & Co. dopĺňa špecifický odtieň modrej farby, na ktorý má klenotnícka spoločnosť výhradne právo.
Zdroj kontextu: Hospodárske noviny 08/2007
Príbuzné termíny: reklama, značka