Termín:erg: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(2 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=erg
 
|Name=erg
|Definition=konzumentský motív správania v prostredí a [[Term:komunikácia|komunikácii]] (R. B. Cattell)
+
|Definition=konzumentský motív správania v prostredí a [[Term:komunikácia|komunikácii]] podľa R. B. Cattella
|Localized definitions=
 
 
|Field=kultúra
 
|Field=kultúra
|Localized fields=
+
|Related terms=artikulácia sveta konzumom, happening, konzumné stereotypy
|Related terms=artikulácia sveta konzumom
+
|Bibliography=Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.
|Synonyms=
 
|Bibliography=Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž, Bratislava: Literárne informačné centrum. 2011
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 07:31, 2. apríl 2020

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: kultúra
Definícia: konzumentský motív správania v prostredí a komunikácii podľa R. B. Cattella
Zdroj: Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.

Príbuzné termíny: artikulácia sveta konzumom, happening, konzumné stereotypy