Termín:marketingový informačný systém: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=marketingový informačný systém
 
|Name=marketingový informačný systém
 
|Definition=ľudia, zariadenia a procedúry zabezpečujúce zber, triedenie, analýzu, hodnotenie a distribúciu potrebných, včasných a presných informácií pre marketingové rozhodovanie
 
|Definition=ľudia, zariadenia a procedúry zabezpečujúce zber, triedenie, analýzu, hodnotenie a distribúciu potrebných, včasných a presných informácií pre marketingové rozhodovanie
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
|Related terms=
 
 
|Synonyms=MIS
 
|Synonyms=MIS
|Bibliography=Šibl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia - výkladový slovník. 2002.
+
|Bibliography=Šíbl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia výkladový slovník. Bratislava: Sprint 2002.
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:53, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: ľudia, zariadenia a procedúry zabezpečujúce zber, triedenie, analýzu, hodnotenie a distribúciu potrebných, včasných a presných informácií pre marketingové rozhodovanie
Zdroj: Šíbl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia – výkladový slovník. Bratislava: Sprint 2002.

Synonymum: MIS