Termín:marketing¹: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(3 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
|Name=marketing
+
|Name=marketing¹
 
|Definition=spoločenský  a  manažérsky proces, ktorého prostredníctvom  uspokojujú jednotlivci  a skupiny svoje potreby  a želania  v procese výroby a výmeny produktov a hodnôt
 
|Definition=spoločenský  a  manažérsky proces, ktorého prostredníctvom  uspokojujú jednotlivci  a skupiny svoje potreby  a želania  v procese výroby a výmeny produktov a hodnôt
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.
|Related terms=
+
|Translations={{Translation
|Synonyms=
+
|Language=en
|Bibliography=Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing.
+
|Localized form=marketing
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=marketing}}
+
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Podľa tejto definície je podstatou marketingu myšlienka, že predpokladom úspechu podnikania, resp. akejkoľvek činnosti je chápanie potrieb a želaní  okolia a vytváranie myšlienok, služieb, produktov, ktoré tieto potreby a želania uspokojujú.
 
|Comment=Podľa tejto definície je podstatou marketingu myšlienka, že predpokladom úspechu podnikania, resp. akejkoľvek činnosti je chápanie potrieb a želaní  okolia a vytváranie myšlienok, služieb, produktov, ktoré tieto potreby a želania uspokojujú.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 19:51, 13. august 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: spoločenský a manažérsky proces, ktorého prostredníctvom uspokojujú jednotlivci a skupiny svoje potreby a želania v procese výroby a výmeny produktov a hodnôt
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: marketing
Poznámka: Podľa tejto definície je podstatou marketingu myšlienka, že predpokladom úspechu podnikania, resp. akejkoľvek činnosti je chápanie potrieb a želaní okolia a vytváranie myšlienok, služieb, produktov, ktoré tieto potreby a želania uspokojujú.