Termín:ľudia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=ľudia
 
|Name=ľudia
 
|Definition=marketingový nástroj, ktorý odráža nevyhnutnosť chápania spotrebiteľa ako človeka, nielen ako zákazníka.
 
|Definition=marketingový nástroj, ktorý odráža nevyhnutnosť chápania spotrebiteľa ako človeka, nielen ako zákazníka.
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=interný marketing, marketingový nástroj, business-to-employee
|Related terms=interný marketing, marketingový nástroj
 
|Synonyms=people
 
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=people}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=people
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Tento nástroj je v podniku reprezentovaný interným marketingom.
 
|Context=Tento nástroj je v podniku reprezentovaný interným marketingom.
 
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 +
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 10:55, 12. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: marketingový nástroj, ktorý odráža nevyhnutnosť chápania spotrebiteľa ako človeka, nielen ako zákazníka.
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Kontext: Tento nástroj je v podniku reprezentovaný interným marketingom.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
Príbuzné termíny: interný marketing, marketingový nástroj, business-to-employee
Cudzojazyčný ekvivalent: en: people