Termín:blockbuster: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=blockbuster
 
|Name=blockbuster
 
|Definition=označenie pre [[Term:film|film]], ktorého výroba stála veľké finančné prostriedky a pri ktorom sa predpokladá veľký divácky záujem
 
|Definition=označenie pre [[Term:film|film]], ktorého výroba stála veľké finančné prostriedky a pri ktorom sa predpokladá veľký divácky záujem
|Localized definitions=
 
 
|Field=filmový priemysel
 
|Field=filmový priemysel
|Localized fields=
 
 
|Related terms=film
 
|Related terms=film
|Synonyms=
+
|Bibliography=Rusnák, J. a kol.: Texty elektronických médií. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity 2010.
|Bibliography=Rusnák, J. a kol.: Texty elektronických médií, Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity. 2010.
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=blockbuster}}
+
|Language=en
 +
|Localized form=blockbuster
 +
}}
 
|Acceptability=Profesionalizmus
 
|Acceptability=Profesionalizmus
 
|Context=Masívna reklamná kampaň a 160 miliónov dolárov investovaných do vzniku tohto blockbusteru už jasne hovoria, že MIB II je vykalkulovaný podnik, kde sa ráta s veľkým ziskom. A to je len dobre, lebo divák sa nemusí obávať remeselného šlendriánstva, ktoré by mohlo narušiť jednoduchý divácky zážitok nezaťažený umeleckými ambíciami či nebodaj nejakou hlbšou myšlienkou.
 
|Context=Masívna reklamná kampaň a 160 miliónov dolárov investovaných do vzniku tohto blockbusteru už jasne hovoria, že MIB II je vykalkulovaný podnik, kde sa ráta s veľkým ziskom. A to je len dobre, lebo divák sa nemusí obávať remeselného šlendriánstva, ktoré by mohlo narušiť jednoduchý divácky zážitok nezaťažený umeleckými ambíciami či nebodaj nejakou hlbšou myšlienkou.
 
|Context source=Inzine. Bratislava: Gratex International 7/2002.
 
|Context source=Inzine. Bratislava: Gratex International 7/2002.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 20:43, 31. január 2019

Profesionalizmus [?]

Oblasť: filmový priemysel
Definícia: označenie pre film, ktorého výroba stála veľké finančné prostriedky a pri ktorom sa predpokladá veľký divácky záujem
Zdroj: Rusnák, J. a kol.: Texty elektronických médií. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity 2010.

Kontext: Masívna reklamná kampaň a 160 miliónov dolárov investovaných do vzniku tohto blockbusteru už jasne hovoria, že MIB II je vykalkulovaný podnik, kde sa ráta s veľkým ziskom. A to je len dobre, lebo divák sa nemusí obávať remeselného šlendriánstva, ktoré by mohlo narušiť jednoduchý divácky zážitok nezaťažený umeleckými ambíciami či nebodaj nejakou hlbšou myšlienkou.
Zdroj kontextu: Inzine. Bratislava: Gratex International 7/2002.
Príbuzné termíny: film
Cudzojazyčný ekvivalent: en: blockbuster