Termín:manažment kategórií: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(2 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=manažment kategórií
 
|Name=manažment kategórií
 
|Definition=zaraďovanie produktov a tovaru podľa presných kritérií do skupín (kategórií) na základe štandardných znakov príbuznosti úžitkových vlastností a následné pracovanie s takto utvorenou skupinou (kategóriou) tovaru
 
|Definition=zaraďovanie produktov a tovaru podľa presných kritérií do skupín (kategórií) na základe štandardných znakov príbuznosti úžitkových vlastností a následné pracovanie s takto utvorenou skupinou (kategóriou) tovaru
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=produkt
 
|Related terms=produkt
|Synonyms=category management
+
|Synonyms=category management, CM
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=category management}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=category management
 +
}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=
+
|Suggest box=no
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 10:20, 15. marec 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: zaraďovanie produktov a tovaru podľa presných kritérií do skupín (kategórií) na základe štandardných znakov príbuznosti úžitkových vlastností a následné pracovanie s takto utvorenou skupinou (kategóriou) tovaru
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Synonymum: category management, CM
Príbuzné termíny: produkt
Cudzojazyčný ekvivalent: en: category management