Termín:portfólio značiek: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=portfólio značiek
 
|Name=portfólio značiek
 
|Definition=produktové portfólio, súbor značiek vysoko akceptovateľných spotrebiteľmi, ktoré majú vysokú lojalitu spotrebiteľov, a tým aj značnú kapitálovú hodnotu, sú aktívami podniku, predmetom kúpy a predaja
 
|Definition=produktové portfólio, súbor značiek vysoko akceptovateľných spotrebiteľmi, ktoré majú vysokú lojalitu spotrebiteľov, a tým aj značnú kapitálovú hodnotu, sú aktívami podniku, predmetom kúpy a predaja
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=portfólio, produktové portfólio
|Related terms=produktové portfólio, spotrebiteľ, značka
+
|Bibliography=Viestová, K. Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
|Synonyms=
+
|Translations={{Translation
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
+
|Language=en
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=brand portfolio}}
+
|Localized form=brand portfolio
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 13:24, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: produktové portfólio, súbor značiek vysoko akceptovateľných spotrebiteľmi, ktoré majú vysokú lojalitu spotrebiteľov, a tým aj značnú kapitálovú hodnotu, sú aktívami podniku, predmetom kúpy a predaja
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Príbuzné termíny: portfólio, produktové portfólio
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand portfolio