Termín:bulvárna tlač: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(4 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=bulvárna tlač
 
|Name=bulvárna tlač
 
|Definition=periodická [[Term:tlač|tlač]] so senzáciechtivým obsahom
 
|Definition=periodická [[Term:tlač|tlač]] so senzáciechtivým obsahom
|Localized definitions=
 
 
|Field=tlač
 
|Field=tlač
|Localized fields=
+
|Related terms=žurnalistika, noviny, bulvár, celebrita, disimulácia
|Related terms=žurnalistika, titulok, noviny
+
|Bibliography=Tušer, A.: Ako sa robia noviny. Bratislava: SOFA 2003.
|Synonyms=
+
|Translations={{Translation
|Bibliography=Tušer, A.: Ako sa robia noviny, Bratislava: SOFA. 2003
+
|Language=en
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=tabloid}}
+
|Localized form=tabloid
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Bulvárna tlač vznikla pôvodne ako zámer vydavateľov poskytnúť informácie, osvetu i zábavu masovému čitateľovi, neskôr sa však stala dominantnou  najmä komerčná stránka vysokého nákladu.
 
|Context=Bulvárna tlač vznikla pôvodne ako zámer vydavateľov poskytnúť informácie, osvetu i zábavu masovému čitateľovi, neskôr sa však stala dominantnou  najmä komerčná stránka vysokého nákladu.
|Context source=Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž, Bratislava: Literárne informačné centrum. 2011
+
|Context source=Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.
 
|URL=http://www.medialnavychova.sk/?p=67
 
|URL=http://www.medialnavychova.sk/?p=67
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 15:25, 31. marec 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: tlač
Definícia: periodická tlač so senzáciechtivým obsahom
Zdroj: Tušer, A.: Ako sa robia noviny. Bratislava: SOFA 2003.

Kontext: Bulvárna tlač vznikla pôvodne ako zámer vydavateľov poskytnúť informácie, osvetu i zábavu masovému čitateľovi, neskôr sa však stala dominantnou najmä komerčná stránka vysokého nákladu.
Zdroj kontextu: Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.
Príbuzné termíny: žurnalistika, noviny, bulvár, celebrita, disimulácia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: tabloid
URL: http://www.medialnavychova.sk/?p=67