Termín:spotrebitelia naklonení propagácii: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=spotrebitelia naklonení propagácii
 
|Name=spotrebitelia naklonení propagácii
 
|Definition=jednotlivci, ktorí pravidelne reagujú na kupóny, zľavy či odmeny
 
|Definition=jednotlivci, ktorí pravidelne reagujú na kupóny, zľavy či odmeny
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=spotrebitelia citliví na cenu, spotrebitelia verní značke, značka
|Related terms=spotrebiteľ, spotrebitelia citliví na cenu, spotrebitelia verní značke, značka
+
|Bibliography=PODĽA: Clow, K. E. Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
|Synonyms=
 
|Bibliography=PODĽA Clow, K. E., Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. 2008.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Spotrebitelia naklonení propagácii nie sú verní rovnakým značkám a kupujú tovar za najvýhodnejších podmienok.
 
|Context=Spotrebitelia naklonení propagácii nie sú verní rovnakým značkám a kupujú tovar za najvýhodnejších podmienok.
|Context source=PODĽA Clow, K. E., Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. 2008.
+
|Context source=Clow, K. E. Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:15, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: jednotlivci, ktorí pravidelne reagujú na kupóny, zľavy či odmeny
Zdroj: PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.

Kontext: Spotrebitelia naklonení propagácii nie sú verní rovnakým značkám a kupujú tovar za najvýhodnejších podmienok.
Zdroj kontextu: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
Príbuzné termíny: spotrebitelia citliví na cenu, spotrebitelia verní značke, značka