Termín:telegraf: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=telegraf
 
|Name=telegraf
 
|Definition=jedno z nových médií, ktoré kombinuje technológie telekomunikácie a informatiky
 
|Definition=jedno z nových médií, ktoré kombinuje technológie telekomunikácie a informatiky
|Localized definitions=
 
 
|Field=telekomunikácie
 
|Field=telekomunikácie
|Localized fields=
+
|Bibliography=PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.
|Related terms=telekomunikácia
 
|Synonyms=
 
|Bibliography=PODĽA Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace, Praha: Portál. 2004
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=Najznámejšou !McLuhanovou tézou je výrok "médium je posolstvo" (the medium is the message). Vystihuje skutočnosť, že obsahom písania je reč, obsahom tlače je písané slovo, obsahom telegrafu je tlač, obsahom reči je neverdium, ktoré stvárňuje a riadi rozsah a formy ľudskej spoločnosti a konania.
+
|Context=Najznámejšou McLuhanovou tézou je výrok „médium je posolstvo“ (the medium is the message). Vystihuje skutočnosť, že obsahom písania je reč, obsahom tlače je písané slovo, obsahom telegrafu je tlač, obsahom reči je neverdium, ktoré stvárňuje a riadi rozsah a formy ľudskej spoločnosti a konania.
|Context source=Poláková, E.: Teoretické východiská masmediálnej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2011
+
|Context source=Poláková, E.: Teoretické východiská masmediálnej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2011.
 
|URL=http://sk.wikipedia.org/wiki/Telegraf
 
|URL=http://sk.wikipedia.org/wiki/Telegraf
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 11:04, 7. marec 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: telekomunikácie
Definícia: jedno z nových médií, ktoré kombinuje technológie telekomunikácie a informatiky
Zdroj: PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.

Kontext: Najznámejšou McLuhanovou tézou je výrok „médium je posolstvo“ (the medium is the message). Vystihuje skutočnosť, že obsahom písania je reč, obsahom tlače je písané slovo, obsahom telegrafu je tlač, obsahom reči je neverdium, ktoré stvárňuje a riadi rozsah a formy ľudskej spoločnosti a konania.
Zdroj kontextu: Poláková, E.: Teoretické východiská masmediálnej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2011.
URL: http://sk.wikipedia.org/wiki/Telegraf