Termín:potenciálny trh: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=obchod
 
|Field=obchod
 
|Related terms=trh
 
|Related terms=trh
|Bibliography=PODĽA Kotler, P. – Armstrong, G.: Marketing. Bratislava: SPN 1992.
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph.: Marketing management. Praha: Grada Publishing 2001.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 16:22, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: počet potenciálnych zákazníkov, ktorí prejavujú určitú intenzitu záujmu o špecifickú trhovú ponuku
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph.: Marketing management. Praha: Grada Publishing 2001.

Príbuzné termíny: trh