Termín:komerčný marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=komerčný marketing
 
|Name=komerčný marketing
 
|Definition=marketing realizovaný podnikateľskými subjektami
 
|Definition=marketing realizovaný podnikateľskými subjektami
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=nekomerčný marketing, CRM²
|Related terms=nekomerčný marketing
+
|Bibliography=Viestová, K. Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
|Synonyms=
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Profesionalizmus
 
|Acceptability=Profesionalizmus
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 13:02, 23. apríl 2021

Profesionalizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: marketing realizovaný podnikateľskými subjektami
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Príbuzné termíny: nekomerčný marketing, CRM²