Termín:beamvertising: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=Aj keď je projekcia viditeľná len v noci a má potenciál zasiahnuť len obmedzený počet divákov, určite na seba strhne záujem médií a vygeneruje dostatočný záujem spotrebiteľov. Jej výhodou je, že klient nemusí platiť za prenájom plochy, ako aj atraktivita tejto neopozeranej techniky.
 
|Comment=Aj keď je projekcia viditeľná len v noci a má potenciál zasiahnuť len obmedzený počet divákov, určite na seba strhne záujem médií a vygeneruje dostatočný záujem spotrebiteľov. Jej výhodou je, že klient nemusí platiť za prenájom plochy, ako aj atraktivita tejto neopozeranej techniky.
|Suggest box=no
+
|Suggest box=1
 
}}
 
}}
  

Aktuálna revízia z 15:04, 21. apríl 2021

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: premietanie videa na steny budov z idúceho auta v snahe doručiť reklamné posolstvo tej správnej cieľovej skupine
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Príbuzné termíny: alternatívne médiá
Cudzojazyčný ekvivalent: en: beamvertising
Poznámka: Aj keď je projekcia viditeľná len v noci a má potenciál zasiahnuť len obmedzený počet divákov, určite na seba strhne záujem médií a vygeneruje dostatočný záujem spotrebiteľov. Jej výhodou je, že klient nemusí platiť za prenájom plochy, ako aj atraktivita tejto neopozeranej techniky.