Termín:nákupné správanie: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=nákupné správanie
 
|Name=nákupné správanie
 
|Definition=komplex spôsobov správania alebo reakcií kupujúceho od momentu, keď si je vedomý potreby, do momentu, keď uskutočňuje rozhodnutie o kúpe určitého produktu
 
|Definition=komplex spôsobov správania alebo reakcií kupujúceho od momentu, keď si je vedomý potreby, do momentu, keď uskutočňuje rozhodnutie o kúpe určitého produktu
|Field=ekonómia
+
|Field=obchod
|Bibliography=Šíbl, D. a kol.: Veľká ekonomická encyklopédia. Bratislava: SPRINT vfra, 2002.
+
|Bibliography=Šíbl, D. a kol.: Veľká ekonomická encyklopédia. Bratislava: Sprint 2002.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
|Language=en-US
+
|Language=en
 
|Localized form=buying behaviour
 
|Localized form=buying behaviour
 
}}
 
}}

Aktuálna revízia z 14:51, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: komplex spôsobov správania alebo reakcií kupujúceho od momentu, keď si je vedomý potreby, do momentu, keď uskutočňuje rozhodnutie o kúpe určitého produktu
Zdroj: Šíbl, D. a kol.: Veľká ekonomická encyklopédia. Bratislava: Sprint 2002.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: buying behaviour