Termín:efekty rozpadu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=efekty rozpadu
 
|Name=efekty rozpadu
 
|Definition=pokles efektivity reklamy, ku ktorému dochádza, keď firma reklamu zastaví a spotrebitelia začnú jej posolstvo zabúdať
 
|Definition=pokles efektivity reklamy, ku ktorému dochádza, keď firma reklamu zastaví a spotrebitelia začnú jej posolstvo zabúdať
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=reklama, výkon
|Related terms=reklama, výkon, spotrebiteľ
+
|Bibliography=PODĽA: Clow, K. E. Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
|Synonyms=
 
|Bibliography=PODĽA Clow, K. E., Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. 2008.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:20, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pokles efektivity reklamy, ku ktorému dochádza, keď firma reklamu zastaví a spotrebitelia začnú jej posolstvo zabúdať
Zdroj: PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.

Príbuzné termíny: reklama, výkon