Termín:B2B trh: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=business-to-consumer
+
|Related terms=trh, business-to-consumer
 
|Synonyms=trh organizácií, business-to-business marketing, B2B marketing
 
|Synonyms=trh organizácií, business-to-business marketing, B2B marketing
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Aktuálna revízia z 11:04, 12. marec 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: tvoria ho všetky organizácie, ktoré nakupujú výrobky a služby na použitie vo výrobe ďalších výrobkov a služieb alebo s cieľom ďalšieho predaja, či prenájmu so ziskom
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Kontext: Špecifikom business-to-business (B2B) marketingu je analyzovať potreby tohto trhu a úspešne ich realizovať.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
Synonymum: trh organizácií, business-to-business marketing, B2B marketing
Príbuzné termíny: trh, business-to-consumer
Cudzojazyčný ekvivalent: en: business-to-business marketing