Termín:administratívny marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=administratívny marketing
 
|Name=administratívny marketing
 
|Definition=schopnosť vypracovávať a realizovať správne marketingové plány
 
|Definition=schopnosť vypracovávať a realizovať správne marketingové plány
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=procesy
 
|Related terms=procesy
 
|Synonyms=marketingové plánovanie
 
|Synonyms=marketingové plánovanie
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph.,: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 2000.
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press 2000.
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 16:01, 11. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: schopnosť vypracovávať a realizovať správne marketingové plány
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press 2000.

Synonymum: marketingové plánovanie
Príbuzné termíny: procesy