Termín:marketingová medzera¹: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=marketingová medzera¹
 
|Name=marketingová medzera¹
|Definition=fáza kreatívneho myslenia - laterálny posun, ktorý aplikovaný na záujmovú oblasť (riešenia) - spravidla vytvára medzeru, prerušenie
+
|Definition=fáza kreatívneho myslenia laterálny posun, ktorý aplikovaný na záujmovú oblasť (riešenia) spravidla vytvára medzeru, prerušenie
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Related terms=inovatívny marketing, marketingová medzera²
 
|Related terms=inovatívny marketing, marketingová medzera²
 
|Synonyms=gap
 
|Synonyms=gap
|Bibliography=Kotler, Ph., Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. 2005.
+
|Bibliography=Kotler, Ph. Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. Praha: Grada 2005.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en
Riadok 12: Riadok 12:
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Táto medzera (prerušenie) je v skutočnosti priestor či priamo zdroj pre tvorivé myslenie, je stimulom pre ďalšiu kreativitu.
 
|Context=Táto medzera (prerušenie) je v skutočnosti priestor či priamo zdroj pre tvorivé myslenie, je stimulom pre ďalšiu kreativitu.
|Context source=Kotler, Ph., Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. 2005.
+
|Context source=Kotler, Ph. Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. Praha: Grada 2005.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 20:05, 13. august 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: fáza kreatívneho myslenia – laterálny posun, ktorý aplikovaný na záujmovú oblasť (riešenia) – spravidla vytvára medzeru, prerušenie
Zdroj: Kotler, Ph. – Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. Praha: Grada 2005.

Kontext: Táto medzera (prerušenie) je v skutočnosti priestor či priamo zdroj pre tvorivé myslenie, je stimulom pre ďalšiu kreativitu.
Zdroj kontextu: Kotler, Ph. – Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. Praha: Grada 2005.
Synonymum: gap
Príbuzné termíny: inovatívny marketing, marketingová medzera²
Cudzojazyčný ekvivalent: en: gap