Termín:marketingová medzera²: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
|Name=marketingová medzera
+
|Name=marketingová medzera²
 
|Definition=marketing úzkeho, malého segmentu na trhu, ktorý sa veľkým účastníkom zdá byť neatraktívny
 
|Definition=marketing úzkeho, malého segmentu na trhu, ktorý sa veľkým účastníkom zdá byť neatraktívny
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=marketingová príležitosť
 
|Related terms=marketingová príležitosť
 
|Synonyms=marketingový výklenok, marketingová štrbina, nika
 
|Synonyms=marketingový výklenok, marketingová štrbina, nika
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=niche}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=niche
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 16:24, 1. júl 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: marketing úzkeho, malého segmentu na trhu, ktorý sa veľkým účastníkom zdá byť neatraktívny
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Synonymum: marketingový výklenok, marketingová štrbina, nika
Príbuzné termíny: marketingová príležitosť
Cudzojazyčný ekvivalent: en: niche