Termín:autoritárska teória: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(2 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=autoritárska teória
 
|Name=autoritárska teória
|Definition=jedna zo štyroch teórií [[Term:tlač|tlače]], ktorá sa presadzuje v spoločnostiach, kde neexistuje sloboda tlače, ktorá je považovaná za nežiadúcu hodnotu
+
|Definition=jedna zo štyroch teórií [[Term:tlač|tlače]], ktorá sa presadzuje v spoločnostiach, kde neexistuje sloboda tlače, ktorá je považovaná za nežiaducu hodnotu
|Localized definitions=
 
 
|Field=masové komunikácie
 
|Field=masové komunikácie
|Localized fields=
 
 
|Related terms=štyri teórie tlače
 
|Related terms=štyri teórie tlače
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.
|Bibliography=PODĽA Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace, Praha: Portál. 2004.
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=the Authoritarian Theory}}
+
|Language=en
|Acceptability=Normalizovaný
+
|Localized form=Authoritarian Theory
|Context=
+
}}
|Context source=
+
|Acceptability=Odporúčaný
|URL=
+
|Comment=V roku 1956 ju zverejnili mediálni analytici Fred S. Siebert, Theodore Peterson a Wilbur Schramm v nakladateľstve University of Illinois.
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=V r. 1956 ju zverejnili mediálni analytici Fred S. Siebert, Theodore Peterson a Wilbur Schramm v nakladateľstve University of Illinois.
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 11:39, 4. apríl 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masové komunikácie
Definícia: jedna zo štyroch teórií tlače, ktorá sa presadzuje v spoločnostiach, kde neexistuje sloboda tlače, ktorá je považovaná za nežiaducu hodnotu
Zdroj: PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.

Príbuzné termíny: štyri teórie tlače
Cudzojazyčný ekvivalent: en: Authoritarian Theory
Poznámka: V roku 1956 ju zverejnili mediálni analytici Fred S. Siebert, Theodore Peterson a Wilbur Schramm v nakladateľstve University of Illinois.