Termín:reklamná fotografia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=reklamná fotografia
 
|Name=reklamná fotografia
|Definition=trvalé obrazové záznamy, ktoré vznikajú pomocou účinkov svtela na fotocitlivú vrstvu a sú využívané na propagačné účely
+
|Definition=trvalé obrazové záznamy, ktoré vznikajú pomocou účinkov svetla na fotocitlivú vrstvu a sú využívané na propagačné účely
 
|Field=reklama, fotografický priemysel
 
|Field=reklama, fotografický priemysel
 
|Related terms=reklama, fotografia
 
|Related terms=reklama, fotografia
Riadok 9: Riadok 9:
 
|Localized form=advertising photograph
 
|Localized form=advertising photograph
 
}}
 
}}
|Acceptability=Normalizovaný
+
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Netradičná reklamná fotografia na džínsy, imitujúca svetoznámu renesančnú fresku Leonarda da Vinciho Posledná večera sa stala predmetom súdneho zákazu v Paríži. Rozhodnutie vyvolalo v európskej kultúrnej metropole vlnu pohoršenia a údivu. Podľa francúzskej Ligy na ochranu ľudských práv je minulotýždňový súdny zákaz „návratom k inkvizícii“ a „znovuzavedením trestného činu rúhania“.
 
|Context=Netradičná reklamná fotografia na džínsy, imitujúca svetoznámu renesančnú fresku Leonarda da Vinciho Posledná večera sa stala predmetom súdneho zákazu v Paríži. Rozhodnutie vyvolalo v európskej kultúrnej metropole vlnu pohoršenia a údivu. Podľa francúzskej Ligy na ochranu ľudských práv je minulotýždňový súdny zákaz „návratom k inkvizícii“ a „znovuzavedením trestného činu rúhania“.
 
|Context source=Tlačové správy z www.tkkbs.sk. Bratislava: Tlačová kancelária Konferencie biskupov Slovenska, marec 2005.
 
|Context source=Tlačové správy z www.tkkbs.sk. Bratislava: Tlačová kancelária Konferencie biskupov Slovenska, marec 2005.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 07:35, 3. apríl 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: reklama, fotografický priemysel
Definícia: trvalé obrazové záznamy, ktoré vznikajú pomocou účinkov svetla na fotocitlivú vrstvu a sú využívané na propagačné účely
Zdroj: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: Netradičná reklamná fotografia na džínsy, imitujúca svetoznámu renesančnú fresku Leonarda da Vinciho Posledná večera sa stala predmetom súdneho zákazu v Paríži. Rozhodnutie vyvolalo v európskej kultúrnej metropole vlnu pohoršenia a údivu. Podľa francúzskej Ligy na ochranu ľudských práv je minulotýždňový súdny zákaz „návratom k inkvizícii“ a „znovuzavedením trestného činu rúhania“.
Zdroj kontextu: Tlačové správy z www.tkkbs.sk. Bratislava: Tlačová kancelária Konferencie biskupov Slovenska, marec 2005.
Príbuzné termíny: reklama, fotografia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: advertising photograph