Termín:inzerent: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=inzerent
 
|Name=inzerent
|Definition=zadávateľ oznamu do [[Term:médium|média]], v ktorého záujme sa [[Term:informácia|informácia]] šíri a za ktorú spravidla uhradí konkrétny finančný obnos, resp. to rieši [[Term:barter|barter]].
+
|Definition=zadávateľ oznamu do [[Term:médium|média]], v ktorého záujme sa [[Term:informácia|informácia]] šíri a za ktorú spravidla uhradí konkrétny finančný obnos, resp. to rieši [[Term:barter|barter]]
 
|Field=reklama, masmédiá
 
|Field=reklama, masmédiá
 
|Related terms=inzerát, inzercia, barter
 
|Related terms=inzerát, inzercia, barter
Riadok 10: Riadok 10:
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=Nástup ženských [[Term:časopis|časopisov]] umožnili veľké kapitálové investície v spojení s rastúcou gramotnosťou a kúpnou silou žien nižších vrstiev strednej a robotníckej vrstvy. Začala sa demokratizácia krásy. Na prelome storočí si ženské časopisy prvý raz našli inzerentov. Kým sa sufražetky reťazami pripútavali k bránam Bieleho domu a anglického parlamentu, náklad ženských časopisov sa opäť zdvojnásobil.
 
 
}}
 
}}
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 08:06, 2. apríl 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: reklama, masmédiá
Definícia: zadávateľ oznamu do média, v ktorého záujme sa informácia šíri a za ktorú spravidla uhradí konkrétny finančný obnos, resp. to rieši barter
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Príbuzné termíny: inzerát, inzercia, barter
Cudzojazyčný ekvivalent: en: advertiser