Termín:bulvárna tlač: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(3 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=periodická [[Term:tlač|tlač]] so senzáciechtivým obsahom
 
|Definition=periodická [[Term:tlač|tlač]] so senzáciechtivým obsahom
 
|Field=tlač
 
|Field=tlač
|Related terms=žurnalistika, titulok, noviny
+
|Related terms=žurnalistika, noviny, bulvár, celebrita, disimulácia
 
|Bibliography=Tušer, A.: Ako sa robia noviny. Bratislava: SOFA 2003.
 
|Bibliography=Tušer, A.: Ako sa robia noviny. Bratislava: SOFA 2003.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Aktuálna revízia z 15:25, 31. marec 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: tlač
Definícia: periodická tlač so senzáciechtivým obsahom
Zdroj: Tušer, A.: Ako sa robia noviny. Bratislava: SOFA 2003.

Kontext: Bulvárna tlač vznikla pôvodne ako zámer vydavateľov poskytnúť informácie, osvetu i zábavu masovému čitateľovi, neskôr sa však stala dominantnou najmä komerčná stránka vysokého nákladu.
Zdroj kontextu: Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.
Príbuzné termíny: žurnalistika, noviny, bulvár, celebrita, disimulácia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: tabloid
URL: http://www.medialnavychova.sk/?p=67