Termín:vizuál: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=vizuál
 
|Name=vizuál
 
|Definition=grafická podoba propagačných prostriedkov tlačených, tlačových, video produktov, filmových výstupov, eventov, výstav a pod.
 
|Definition=grafická podoba propagačných prostriedkov tlačených, tlačových, video produktov, filmových výstupov, eventov, výstav a pod.
|Localized definitions=
 
 
|Field=reklama
 
|Field=reklama
|Localized fields=
 
 
|Related terms=reklama
 
|Related terms=reklama
|Synonyms=
+
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006
+
|Acceptability=Profesionalizmus
|Translations=
+
|Context=Britská verejnoprávna televízia BBC spustila 21. apríla 2008 nový vizuál svojich spravodajských formátov a staníc. Dôjde tiež k premenovaniu spravodajského kanálu určeného výlučne pre Veľkú Britániu BBC News 24 na BBC News a celosvetová spravodajská televízia BBC World dostane upravený názov BBC World News.
|Acceptability=Normalizovaný
+
|Context source=www.Webjournal.sk. Bratislava: Združenie MASS-MEDIA-SCIENCE pri Katedre žurnalistiky FIF UK 2008.
|Context=Britská verejnoprávna televízia BBC spustila 21. apríla 2008 nový vizuál svojich spravodajských formátov a staníc. Dôjde tiež k premenovaniu spravodajského kanálu určeného výlučne pre Veľkú Britániu - BBC News 24 na BBC News a celosvetová spravodajská televízia BBC World dostane upravený názov BBC World News.
 
|Context source=www.Webjournal.sk. Bratislava: Združenie MASS-MEDIA-SCIENCE pri Katedre žurnalistiky FiF UK 2008.
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 16:07, 7. marec 2019

Profesionalizmus [?]

Oblasť: reklama
Definícia: grafická podoba propagačných prostriedkov tlačených, tlačových, video produktov, filmových výstupov, eventov, výstav a pod.
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: Britská verejnoprávna televízia BBC spustila 21. apríla 2008 nový vizuál svojich spravodajských formátov a staníc. Dôjde tiež k premenovaniu spravodajského kanálu určeného výlučne pre Veľkú Britániu – BBC News 24 na BBC News a celosvetová spravodajská televízia BBC World dostane upravený názov BBC World News.
Zdroj kontextu: www.Webjournal.sk. Bratislava: Združenie MASS-MEDIA-SCIENCE pri Katedre žurnalistiky FIF UK 2008.
Príbuzné termíny: reklama