Termín:reklamná komunikácia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=reklamná komunikácia
 
|Name=reklamná komunikácia
 
|Definition=proces výmeny informácií medzi ľudskými jedincami, ktoré slúžia záujmom a potrebám konkrétnych spoločenských skupín
 
|Definition=proces výmeny informácií medzi ľudskými jedincami, ktoré slúžia záujmom a potrebám konkrétnych spoločenských skupín
|Localized definitions=
 
 
|Field=reklama
 
|Field=reklama
|Localized fields=
 
 
|Related terms=reklamná agentúra
 
|Related terms=reklamná agentúra
|Synonyms=
+
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006.
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=communication advertising}}
+
|Language=en
 +
|Localized form=communication advertising
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Pribúdajúcimi rokmi sa mení reklamná komunikácia koncernov. Podľa časopisu Advertising Age bola značka Marlboro v päťdesiatych rokoch prezentovaná ako značka žien „jemná ako máj“. Až v roku 1955 ho reklamná agentúra Leo Burnett Company ponúkla v známom kovbojskom vyhotovení.
 
|Context=Pribúdajúcimi rokmi sa mení reklamná komunikácia koncernov. Podľa časopisu Advertising Age bola značka Marlboro v päťdesiatych rokoch prezentovaná ako značka žien „jemná ako máj“. Až v roku 1955 ho reklamná agentúra Leo Burnett Company ponúkla v známom kovbojskom vyhotovení.
|Context source=Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a.s. 30.08.2010.
+
|Context source=Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a. s., 30. 8. 2010.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 21:38, 4. marec 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: reklama
Definícia: proces výmeny informácií medzi ľudskými jedincami, ktoré slúžia záujmom a potrebám konkrétnych spoločenských skupín
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: Pribúdajúcimi rokmi sa mení reklamná komunikácia koncernov. Podľa časopisu Advertising Age bola značka Marlboro v päťdesiatych rokoch prezentovaná ako značka žien „jemná ako máj“. Až v roku 1955 ho reklamná agentúra Leo Burnett Company ponúkla v známom kovbojskom vyhotovení.
Zdroj kontextu: Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a. s., 30. 8. 2010.
Príbuzné termíny: reklamná agentúra
Cudzojazyčný ekvivalent: en: communication advertising