Termín:mediálny trh: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=mediálny trh
 
|Name=mediálny trh
 
|Definition=súbor skutočných alebo potenciálnych spotrebiteľov určitého mediálneho produktu alebo služby
 
|Definition=súbor skutočných alebo potenciálnych spotrebiteľov určitého mediálneho produktu alebo služby
|Localized definitions=
 
 
|Field=masmédiá
 
|Field=masmédiá
|Localized fields=
+
|Related terms=súkromné médiá, médiá verejnej služby, reklama
|Related terms=súkromné médiá, médiá verenej služby, reklama
+
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
|Synonyms=
 
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Niet väčšej nádhery, ako keď veľké štúdio okázalo využíva antiglobalistickú rétoriku, bez rozpakov propaguje značky (product placemet), otvorene kritizuje Microsoft a uťahuje si z konkurentov na mediálnom trhu i zo všetkých banálnych klišé o zlých korporáciách.
 
|Context=Niet väčšej nádhery, ako keď veľké štúdio okázalo využíva antiglobalistickú rétoriku, bez rozpakov propaguje značky (product placemet), otvorene kritizuje Microsoft a uťahuje si z konkurentov na mediálnom trhu i zo všetkých banálnych klišé o zlých korporáciách.
 
|Context source=Inzine. Bratislava: Gratex International 2002.
 
|Context source=Inzine. Bratislava: Gratex International 2002.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 23:15, 13. február 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masmédiá
Definícia: súbor skutočných alebo potenciálnych spotrebiteľov určitého mediálneho produktu alebo služby
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: Niet väčšej nádhery, ako keď veľké štúdio okázalo využíva antiglobalistickú rétoriku, bez rozpakov propaguje značky (product placemet), otvorene kritizuje Microsoft a uťahuje si z konkurentov na mediálnom trhu i zo všetkých banálnych klišé o zlých korporáciách.
Zdroj kontextu: Inzine. Bratislava: Gratex International 2002.
Príbuzné termíny: súkromné médiá, médiá verejnej služby, reklama