Termín:brainstorming: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=brainstorming
 
|Name=brainstorming
 
|Definition=metóda stimulácie tvorivej aktivity s využitím asociatívneho potenciálu komunikácie v pracovnom kolektíve
 
|Definition=metóda stimulácie tvorivej aktivity s využitím asociatívneho potenciálu komunikácie v pracovnom kolektíve
|Localized definitions=
 
 
|Field=masmédiá
 
|Field=masmédiá
|Localized fields=
 
|Related terms=
 
 
|Synonyms=burcovanie myslenia
 
|Synonyms=burcovanie myslenia
 
|Bibliography=Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.
 
|Bibliography=Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.
|Translations=
 
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=U nás sa pre brainstorming používa pomenovanie burza nápadov alebo konferencia nápadov. Autorom tejto metódy je A. Osborn, ktorý ju prvýkrát použil v roku 1938.
+
|Context=U nás sa pre brainstorming používa pomenovanie burza nápadov alebo konferencia nápadov. Autorom tejto metódy je A. Osborn, ktorý ju prvýkrát použil v roku 1938.
 
|Context source=Magál, S. - Matúš, J. - Petranová, D.: Masmediálne štúdiá v kocke. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2013.
 
|Context source=Magál, S. - Matúš, J. - Petranová, D.: Masmediálne štúdiá v kocke. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2013.
 
|URL=http://sk.wikipedia.org/wiki/Brainstorming
 
|URL=http://sk.wikipedia.org/wiki/Brainstorming
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 21:02, 31. január 2019

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: masmédiá
Definícia: metóda stimulácie tvorivej aktivity s využitím asociatívneho potenciálu komunikácie v pracovnom kolektíve
Zdroj: Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.

Kontext: U nás sa pre brainstorming používa pomenovanie burza nápadov alebo konferencia nápadov. Autorom tejto metódy je A. Osborn, ktorý ju prvýkrát použil v roku 1938.
Zdroj kontextu: Magál, S. - Matúš, J. - Petranová, D.: Masmediálne štúdiá v kocke. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2013.
Synonymum: burcovanie myslenia
URL: http://sk.wikipedia.org/wiki/Brainstorming