Termín:všeobecne použiteľná značka: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(6 medziľahlých úprav od 2 ďalších používateľov nie je zobrazených)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=všeobecne použiteľná značka
+
|Name=všeobecne použiteľná značka
          |Field=ekonómia
+
|Definition=značka, ktorá identifikuje všeobecnú triedu produktov
      }}
+
|Field=ekonómia, marketing
 
+
|Related terms=značka
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Synonyms=generická značka, všeobecná značka, nechránená značka
 +
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=generic brand
 +
}}{{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=general brand
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 11:13, 7. január 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, marketing
Definícia: značka, ktorá identifikuje všeobecnú triedu produktov
Zdroj: PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Synonymum: generická značka, všeobecná značka, nechránená značka
Príbuzné termíny: značka
Cudzojazyčný ekvivalent: en: generic brand, en: general brand