Termín:trhový potenciál: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=trhový potenciál |Definition=celková úroveň dosiahnuteľného predaja na trhu za predpokladu, že každý potenciálny zákazník na danom trhu nakupuj…“)
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=trhový potenciál
 
|Name=trhový potenciál
 
|Definition=celková úroveň dosiahnuteľného predaja na trhu za predpokladu, že každý potenciálny zákazník na danom trhu nakupuje, že zákazníci produkt používajú v každej možnej situácii a že zákazníci používajú v každej situácii celé množstvo produktu
 
|Definition=celková úroveň dosiahnuteľného predaja na trhu za predpokladu, že každý potenciálny zákazník na danom trhu nakupuje, že zákazníci produkt používajú v každej možnej situácii a že zákazníci používajú v každej situácii celé množstvo produktu
|Field=obchod
+
|Field=obchod, vnútorný trh
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 21:46, 28. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, vnútorný trh
Definícia: celková úroveň dosiahnuteľného predaja na trhu za predpokladu, že každý potenciálny zákazník na danom trhu nakupuje, že zákazníci produkt používajú v každej možnej situácii a že zákazníci používajú v každej situácii celé množstvo produktu
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.