Termín:sales-drive plány: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=sales-drive plány |Definition=plány rozpracúvajúce zvýšenie objemu predaja |Field=obchod |Related terms=merchandising |Bibliography=PODĽA Viestová,…“)
 
 
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=obchod
 
|Field=obchod
 
|Related terms=merchandising
 
|Related terms=merchandising
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
+
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
|Acceptability=Odporúčaný
+
|Acceptability=Neologizmus
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 16:19, 28. december 2018

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: obchod
Definícia: plány rozpracúvajúce zvýšenie objemu predaja
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: merchandising