Termín:rozšírenie značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=rozšírenie značky
+
|Name=rozšírenie značky
          |Field=ekonómia
+
|Definition=rozšírenie podobných produktov v rámci špecifického produktového radu
      }}
+
|Field=obchod, marketing
 
+
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand proliferation
 +
}}{{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand extension
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 16:10, 28. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: rozšírenie podobných produktov v rámci špecifického produktového radu
Zdroj: PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand proliferation, en: brand extension