Termín:manažment kategórií výrobkov: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=manažment kategórií výrobkov |Definition=tento prístup predstavuje vo forme manuálu podrobne rozpracovanú koncepciu o výhodách manažmentu skupiny…“)
 
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=manažment kategórií výrobkov
 
|Name=manažment kategórií výrobkov
|Definition=tento prístup predstavuje vo forme manuálu podrobne rozpracovanú koncepciu o výhodách manažmentu skupiny výrobkov oproti manaž­mentu jednotlivej značky
+
|Definition=manažment podrobne rozpracúvajúci koncepciu o výhodách manažmentu skupiny výrobkov oproti manaž­mentu jednotlivej značky
|Field=logistika
+
|Field=logistika, manažment
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón logistiky. Bratislava: Vydavateľstvo Iura Edition 2007.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón logistiky. Bratislava: Vydavateľstvo Iura Edition 2007.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
Riadok 9: Riadok 9:
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=Očakáva sa, že preras­tie do manažmentu spotrebiteľských požiada­viek - riadenia potrieb spotrebiteľa (customer needs management), čo znamená dokonalú ko­ordináciu výroby a obchodu, ktoré reagujú pria­mo na spotrebiteľa.
+
|Comment=Očakáva sa, že preras­tie do manažmentu spotrebiteľských požiada­viek - riadenia potrieb spotrebiteľa (customer needs management), čo znamená dokonalú ko­ordináciu výroby a obchodu, ktoré reagujú pria­mo na spotrebiteľa.
|Context source=Viestová, K. a kol.: Lexikón logistiky. Bratislava: Vydavateľstvo Iura Edition 2007.
 
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 13:37, 23. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: logistika, manažment
Definícia: manažment podrobne rozpracúvajúci koncepciu o výhodách manažmentu skupiny výrobkov oproti manaž­mentu jednotlivej značky
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Lexikón logistiky. Bratislava: Vydavateľstvo Iura Edition 2007.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: category management
Poznámka: Očakáva sa, že preras­tie do manažmentu spotrebiteľských požiada­viek - riadenia potrieb spotrebiteľa (customer needs management), čo znamená dokonalú ko­ordináciu výroby a obchodu, ktoré reagujú pria­mo na spotrebiteľa.