Termín:trade name: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=trade name |Definition=obchodná značka, ktorá sa využíva na identifikáciu organizácie, nie produktu alebo produktového radu |Field=EKONÓMIA |Synony…“)
 
 
(2 medziľahlé úpravy od rovnakého používateľa nie sú zobrazené.)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=trade name
 
|Name=trade name
|Definition=obchodná značka, ktorá sa využíva na identifikáciu organizácie, nie produktu alebo produktového radu
+
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
|Field=EKONÓMIA
+
|Field=obchod, marketing, predaj
 
|Synonyms=obchodný názov
 
|Synonyms=obchodný názov
|Bibliography=PODĽA: American Marketing Association: Dictionary o f Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.
+
|Bibliography=PODĽA: American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.
|Acceptability=Odporúčaný
+
|Acceptability=Neologizmus
 
}}
 
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 14:42, 20. december 2018

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: obchod, marketing, predaj
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: PODĽA: American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.

Synonymum: obchodný názov