Termín:obchodný názov: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=obchodný názov |Definition=obchodná značka, ktorá sa využíva na identifikáciu organizácie, nie produktu alebo produktového radu |Field=obchod |Rel…“)
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=obchodný názov
 
|Name=obchodný názov
 
|Definition=obchodná značka, ktorá sa využíva na identifikáciu organizácie, nie produktu alebo produktového radu
 
|Definition=obchodná značka, ktorá sa využíva na identifikáciu organizácie, nie produktu alebo produktového radu
|Field=obchod
+
|Field=obchod, marketing, predaj
 
|Related terms=brand name
 
|Related terms=brand name
 
|Synonyms=trade name
 
|Synonyms=trade name
|Bibliography=PODĽA American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.
+
|Bibliography=PODĽA: American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 14:41, 20. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing, predaj
Definícia: obchodná značka, ktorá sa využíva na identifikáciu organizácie, nie produktu alebo produktového radu
Zdroj: PODĽA: American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.

Synonymum: trade name
Príbuzné termíny: brand name
Cudzojazyčný ekvivalent: en: trade name