Termín:vedúca značka: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=vedúca značka |Definition=produkt považovaný za najlepší vo svojej oblasti alebo s týmto predpokladom umiestnený na trh |Field=obchod |Synonyms=najp…“)
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=vedúca značka
 
|Name=vedúca značka
 
|Definition=produkt považovaný za najlepší vo svojej oblasti alebo s týmto predpokladom umiestnený na trh
 
|Definition=produkt považovaný za najlepší vo svojej oblasti alebo s týmto predpokladom umiestnený na trh
|Field=obchod
+
|Field=obchod, marketing
 
|Synonyms=najpredávanejšia značka
 
|Synonyms=najpredávanejšia značka
 
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Aktuálna revízia z 16:10, 29. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: produkt považovaný za najlepší vo svojej oblasti alebo s týmto predpokladom umiestnený na trh
Zdroj: PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Synonymum: najpredávanejšia značka
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand leader