Termín:postoj k značke: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(2 medziľahlé úpravy od jedného ďalšieho používateľa nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=postoj k značke
 
|Name=postoj k značke
|Definition=názory spotrebiteľov zistené na základe výskumu trhu, aby určili, ktorí ľudia dôverujú danému produktu, či uspokojuje ich potrebu a v akej miere ho spotrebitelia požadujú
+
|Definition=názory spotrebiteľov zistené na základe výskumu trhu zameraného na zistenie dôvery k danému produktu, miery uspokojovania ich potrieb a miery dopytu spotrebiteľov
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, marketing
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg 1995
+
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand attitude
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 16:08, 29. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, marketing
Definícia: názory spotrebiteľov zistené na základe výskumu trhu zameraného na zistenie dôvery k danému produktu, miery uspokojovania ich potrieb a miery dopytu spotrebiteľov
Zdroj: PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand attitude