Termín:výber značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=výber značky
 
|Name=výber značky
 
|Definition=uprednostnenie určitej značky výrobkov pred inými rôznymi dostupnými značkami, ktoré majú rovnaký účel a obsah
 
|Definition=uprednostnenie určitej značky výrobkov pred inými rôznymi dostupnými značkami, ktoré majú rovnaký účel a obsah
|Field=obchod
+
|Field=obchod, marketing
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
+
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 16:07, 29. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: uprednostnenie určitej značky výrobkov pred inými rôznymi dostupnými značkami, ktoré majú rovnaký účel a obsah
Zdroj: PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand choice