Termín:index rozvoja značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(2 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=index rozvoja značky
 
|Name=index rozvoja značky
 
|Definition=percento predaja určitej značky v určitej lokalite podľa obyvateľov žijúcich v tejto lokalite k celkovému predaju v krajine, ktorý sa vzťahuje na celú populáciu
 
|Definition=percento predaja určitej značky v určitej lokalite podľa obyvateľov žijúcich v tejto lokalite k celkovému predaju v krajine, ktorý sa vzťahuje na celú populáciu
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
+
|Related terms=index potenciálu značky
 +
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 11:01, 29. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: percento predaja určitej značky v určitej lokalite podľa obyvateľov žijúcich v tejto lokalite k celkovému predaju v krajine, ktorý sa vzťahuje na celú populáciu
Zdroj: PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Príbuzné termíny: index potenciálu značky
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand development index