Termín:model prechodu medzi značkami: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=model prechodu medzi značkami
 
|Name=model prechodu medzi značkami
 
|Definition=poskytuje manažérovi predstavy o správaní spotrebiteľov z hľadiska ich vernosti značke a pravdepodobnosť prechodu od jednej značky k druhej
 
|Definition=poskytuje manažérovi predstavy o správaní spotrebiteľov z hľadiska ich vernosti značke a pravdepodobnosť prechodu od jednej značky k druhej
|Field=EKONÓMIA
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
+
|Related terms=prechod medzi značkami
 +
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en
Riadok 10: Riadok 11:
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 11:58, 29. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: poskytuje manažérovi predstavy o správaní spotrebiteľov z hľadiska ich vernosti značke a pravdepodobnosť prechodu od jednej značky k druhej
Zdroj: PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Príbuzné termíny: prechod medzi značkami
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand-switching model